dinsdag 7 mei 2024
start: Oudestraat 133
vervolg: Quintus, Vloeddijk 38

Sieraad maken 316 kb

Tijdens deze meivakantieworkshop breng je met de deelnemers eerst een bezoek aan ‘Meidenpracht Vrouwenkracht’. Daarna gaan we aan de slag in het Quintus atelier.

Meidenpracht Vrouwenkracht! Vier je vrouwelijkheid met een zelfgemaakt sieraad. Een moment voor jezelf of gezellig samen met je moeder, vriendin, buurvrouw, nichtje, dochter, tante, of....

Maak op ambachtelijke wijze en onder deskundige leiding van zilversmid Su Kroker, zelf een ring, hanger, broche of ander object maakt uit zilver.

Leeftijd:       voor meiden en vrouwen vanaf 12 jaar (tot 18 jaar onder begeleiding van een volwassene)
Docenten:   Su Kroker (Quintus) en Hester Vos (Stedelijk Museum Kampen)

Kosten:    12-20 jaar, museumkaart: €15,- | 12-20 jaar, geen museumkaart: €23,- | 21 jaar of ouder, museumkaart: €30,- | 21 jaar of ouder, geen museumkaart: €38,-.
Goed om te weten: Materialen als zilver en edelstenen zijn niet bij de prijs inbegrepen. De prijzen zijn afhankelijk van jouw voorkeuren en de grootte van je sieraad. Tijdens de workshop is zilver e.d. te koop bij de docent. Kostenindicatie: houd rekening met zo’n €8 tot circa €30 extra materiaalkosten.
Aantal deelnemers:                     maximaal 28
Aanmelden:     via Quintus