Ga op ‘Wilde dieren-speurtocht’ door Kampen!
Wist je dat er wilde dieren in het centrum van Kampen wonen? Ze kunnen zich heel goed verstoppen..

Voor kinderen van 6 tot 9 jaar is er een leuke dierenspeurtocht in het centrum van Kampen.
Download de speurtocht, loop de route en kijk per gebouw op de plattegrond goed om je heen welke wilde dieren je op de gebouwen van de route kunt vinden.

Op de kaart kun je zien welke wilde dieren zich hebben verstopt en vul je in hoeveel van welk dier je hebt gevonden.
Let vooral goed op de leeuwen in Kampen!

Tip voor (groot)ouders:

In de museumshop is de Stadswandeling Art Nouveau, Art Deco & Amsterdamse School verkrijgbaar.
Tijdens de stadswandeling kunnen kinderen meer te weten komen over hoe belangrijk natuur, dieren en planten zijn voor de kunstenaars en architecten van Art-Nouveau en Art-Deco, door hen wetenswaardigheden en leuke feiten te vertellen uit de wandelgids.

Leeuw Wilde Dierenspeurtoch 225 kbt

Leeftijd:

6 tot 9 jaar
Duur:

60 minuten
Download:

kinderspeurtocht.pdf
Kosten:

gratis

Controleren of je alle dieren hebt gevonden? Kijk hier.

Meer activiteiten